۲ پاسخ

برا منم همین میشه حتی بعضی وقتا عطسه هم میکنم میشه نمیدونم فک کنم طبیعی باشه خیلیا گفتن اینجوری میشن

منم گاهی این جوری میشم همون سمت ک بچمه همون سمتم یهو رگ میگیره ول می‌کنه

سوال های مرتبط