سهمیه شیرخشک واسه یه ماه چن تاس!؟

۶ پاسخ

واسه ۰تا ۶ ماه ۱۰ تا بود بنظرم
۶ تا ۱۲ ماه شد ۸ تا
۱ تا ۲ سال ۶ تا

بعد هر ماه سهمیه ات تموم بشه ، میتونی آزاد بخری

اگر سهمیه تموم بشه دیگه نمیدن یا قیمتش فرق میکنه؟

طرفای ما یه داروخانه گفته بود ۶ تا

۱۰ تاست

ماهی 10تاست عزیزم

۴تا ست

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین و نلین💕 مامان ماهلین و نلین💕 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی