۱۲ پاسخ

با سرنگ شیرخشک بده چون ممکنه خدایی نکرده زردی بگیره

روزای اول همینجوره من بعد ده روز تازه خودم تنهایی شیر دادم و بچم تونست راحت سینمو بگیره قبلش چند تا کمکی داشتم

شیر خشک بده منم اینه تو دو روز شیر نداشتم شیر خشک هم دادم بعد دو روز ولی بردم دکتر اب بدن بچه‌ام کم شده بود دو روز بستری کردن

آبگوشت خروس بخور
نخود آب بخور
مایعات زیاد بخور
جگر گوسفند بخور یکم به خودت برس شیرت زیاد بشه
بعدشم شیرخشک که الان خواهر جان فت و فراووون یک مارک خوب بخر بهش بده تا موقعی که شیرت راه بیوفته
یک پودر شیر افزا هست بخور شیرت زیاد میشه بشرطی که بچت به پروتیین گاوی حساسیت نداشته باشه عالی

سه روز اول همینطوریه
قطره شیرافزا
قرص لاکتاول
پودر گالاکتومید
سویق شیرافزا(سایت حکیم بانو)
اینها شیر افزا هستند
هرکدومش رو‌خواستی میتونی استفاده کنی

با قطره چکان شیر خشک بده

مدت شیر دهی رو کوتاه و تعداد دفعاتش زیاد کن

عزیزم تا سه روز اول کم هست بعد از اون شیر میکنی نگران نباش

شیرخشک بده خب
اب بدنش کم میشه ها

قطره شیرافزا بخوری،سریع شیر راه می‌افته

قطره شیرافزا بگیر استفاده کن

شیر خشک به عنوان کمکی بده اگه میخوای شیشه نگیره با قطره چکون بده بهش تا وقتی شیر خودت راه بیفته

سوال های مرتبط

مامان رادوینم💙 مامان رادوینم💙 روزهای ابتدایی تولد