طبیعیه عزیزم، منم تا روز سوم اصلا شیر نداشتم فقط سینه رو بذار دهن بچه بذار بمکه ، شیرت راه میفته، تازه الان بچه کوچیکه ، دو سه تا قطره شیر هم که بره دهنش، براش کافیه
عب ندارع ولی سعی کن سینتو تا ۲۰تا نیم ساعت بخوره تا شیرت بیشتر بشه
ابگوشت با یه کوچلو زیره زیاد نریزی بچه زرد بشه
بعد با روغن سینه هاتو رو به پایین ماساژ بده حین ماساژ کمپرس گرم بزار واخر سر یه دوشه بگر سر سینه هاتو تمیز کن بزار بچه بخوره
دو سه روز صبوری می خواد تا شیر بیاد
عرق رازیانه بخور
شیرتو یکم بدوش
سینه گذاشتی تو دهن بچه ، از بالای سینه بریز که موقع مک زدن بره تو دهنش
فکر کنه با مک زدن داره شیر میاد
همینکه مک بزنه کم کم شیرت راه میفته
کمپرس گرم بزار روسینت
وقتی داری شیر میدی بگو یه نفر سرشونه هاتو ماساژ بده شیرت راه میفته
من قطره شیر افزا روزی سی قطره،شیر خشک هم با قطره چکان کنار سینم دادم،هم خیلی میک میزد هم دیگه گشنه نبود،شیرم خیلی زود راه افتاد
از کنار سینت وقتی دهنشه
با سرنگ شیرخشک بریز دهنش .تا سیر بشه
شیرت روز سوم ب بعد میاد
بادام
شیر بادام
قطره شیر افزا بخر بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.