من دیروز انجام دادم با دارو اینا شد ۱۶۰۰
اسپرم مرد و انتقال میدن .مثل معاینه هست .
بیمه اش هم فقط دارو هاته برای فولیکول
من ماه پیش نزدیک ۱۰ تومان برام در اومد
مایع منی همسرت رو میبرن آزمایشگاه اونجا اسپرم های قوی رو جدا میکنن به داخل رحمت منتقل میکنن همین
هزینش این ماه برا من کلا شد ۱۳
تنبلی دارم شوهرمم تحرک سریع صفره دکتر گف برو شستشو شد ۶۰ ولی امروز ۱۴ایو ای هستم تست زدم منفی شد آیو ای بدرد نمیخوره دنیا تو سرم ریخت
مشکلتون چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.