۶ پاسخ

خودمم بعد از آوا گذاشتم بعد از ۴ سال بیرونش آوردم خون‌ریزیم شدید شده بود دلدردم گرفتم دکتر گفت جاب جاشده دیگ کارم ب عمل کشید ک بیرونش اورد

دوسه روز پیش از دکتر رمضانپور پرسیدم گفت ۳ ملیون میشه

مهوا جونی چطوره

سلام گلم خوبی

فک نمیکنم چون فشار مباد بهش جابه جا میشه

من خونریزیم اونقد زیاد بود که کاپ جوابگو نبود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی


🍓مه 🌙وا مامان توت فرنگی 🍓مه 🌙وا ۲ سالگی
مامان پناه 👧🏻🦋 مامان پناه 👧🏻🦋 ۱ سالگی