موقع گریه میگه ماما ماما😍 حالا یا منظورش مامانه یا فحش ناموسی فقط خدا میدونه
نوسته از ۴ تا ۶ ماه اواسازی میکنه نه اینکه میگه🙂
منظورش اون صدای مّا مّا مّا که درمیارن از خودشونه نه که مامانشونو صدا کنن
ریحانه گریه میکنه از چهار ماهگی تا الان موقع بیقراری هاش میگه ما ،ما ، ما ...
بچه من اینارو نگفت ولی دده رو گفت و چند باری هم بب رو گفت ولی الان نمیگه😂💔
صدا در ميارن مامان بابا فففففكككك نكنم😂😂😂
بچه قبلیم مَ میگفت فقط
این پسرم ک همونم نمیگه
اره مامان بابا که چیزی نیست عمه جون خاله هم میگه 😅😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.