۸ پاسخ

موقع گریه میگه ماما ماما😍 حالا یا منظورش مامانه یا فحش ناموسی فقط خدا میدونه

نوسته از ۴ تا ۶ ماه اواسازی میکنه نه اینکه میگه🙂

منظورش اون صدای مّا مّا مّا که درمیارن از خودشونه نه که مامانشونو صدا کنن

ریحانه گریه می‌کنه از چهار ماهگی تا الان موقع بی‌قراری هاش میگه ما ،ما ، ما ...

بچه من اینارو نگفت ولی دده رو گفت و چند باری هم بب رو گفت ولی الان نمیگه😂💔

صدا در ميارن مامان بابا فففففكككك نكنم😂😂😂

بچه قبلیم مَ می‌گفت فقط
این پسرم ک همونم نمیگه

اره مامان بابا که چیزی نیست عمه جون خاله هم میگه 😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان مامان گوگولی ها مامان مامان گوگولی ها ۱۲ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۱۰ ماهگی