۵ پاسخ

خیلی سخته.
باز iui

عزیزم‌به عنوان کسی که ای وی اف انجام داده توصیه میکنم برا شمایی که مشکل نداری انجام نده چرا میخوای این حجم از داروهای هورمونی رو به بدنت تحمیل کنی
بسپار به خدا

ای یو ای احتمال جنسیتش خیلی کمه تازه من پرسیدم گفتن اصلا انجام نمیشه روی روش ای یو ای تعیین جنسیت انجام نمیشه . یا از طریق تغذیه پیش برو سه ماه رو تغذیتون تمرکز کنین یا برین برای ای وی اف
البته اینجور ک من متوجه شدم هزینه تعیین جنسیت جدا از ای وی اف چیزی حدود ۱۰۰ تومنه

بسپر به خدا
همین فکرا رو داشتم منم .خدا سورپرایز کرد
خودش داد .
دعاکنید که دختر باشه اسمشو بزارم رقیه

خیلی. هورمون‌ها بهم می‌ریزه 🤦

سوال های مرتبط