این بادکنک رو چجور بادش رو خالی کنم

تصویر
۷ پاسخ

نی بنداز داخل سوراخش یکم بادستت فشاره بده خالیش کن

خالی نمیشه

اون پایینش یه سوراخ هست نی بنداز آروم فشاربده خالی میشه هرموقع خواستی بادکنی بانی فوت کن توش

پایینش یه سوراخ هست نگا کن نی رو رد کن داخل بادش رو خالی کن

عزیزم نی بزار داخلش آروم فشار بده خالی میشه

نی شربت بنداز توش بادشو از تواون خالی کن

نمیشه دیگه

سوال های مرتبط

مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی