۲ پاسخ

نی آبمیوه رو تا ته داخلش که یکم فقط بیرون باشه بعد یکم فشارش بده بادش کم کم خالی میشه

نی رو زیاد فرو کن داخلش از چسبش رد شه
با یکم فشار بادش خالی میشه

سوال های مرتبط

مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۳ ماهگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی