۶ پاسخ

دکتر پسرمنم گفت باید 4سالگی 100باشه

تا وقتی رشد میکنن میگن خوبه زمانی ک استپ کنه خوب نیست .
بعضی بچه ها یهو قد میکشن ولی بچه ها این مدلی باید همیشه زیر نظر باشن پسرمو هر سه ماه میبرم دکتر چک میشه .

دکتر گفته خوبه از این نظر گفته ک بچه رشد خودش رو داشته،حالا شاید سرعت رشدش کند باشه اما مهم‌ اینه ک استپ نکرده
بنظر منم ک قدش خوبه

منم پسرم ۱۰۰ هست ولی دلیل کم بودن قدش رو میدونم پدر مادر قد کوتاه...

دکتر چی بردی ؟

عزیزم قد ارثی همه که مثل هم نیستن
پسرم تو یکسال ۱۰ سانت اضافه کرده دکترش گفت عالیه

سوال های مرتبط

مامان دوتاجوجه🤩 مامان دوتاجوجه🤩 ۴ سالگی