دکتر پسرمنم گفت باید 4سالگی 100باشه
تا وقتی رشد میکنن میگن خوبه زمانی ک استپ کنه خوب نیست .
بعضی بچه ها یهو قد میکشن ولی بچه ها این مدلی باید همیشه زیر نظر باشن پسرمو هر سه ماه میبرم دکتر چک میشه .
دکتر گفته خوبه از این نظر گفته ک بچه رشد خودش رو داشته،حالا شاید سرعت رشدش کند باشه اما مهم اینه ک استپ نکرده
بنظر منم ک قدش خوبه
منم پسرم ۱۰۰ هست ولی دلیل کم بودن قدش رو میدونم پدر مادر قد کوتاه...
دکتر چی بردی ؟
عزیزم قد ارثی همه که مثل هم نیستن
پسرم تو یکسال ۱۰ سانت اضافه کرده دکترش گفت عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.