۶ پاسخ

عزیزم شما مشکلتون چی بود که ای وی اف کردین؟میشه بگسن چقدر هزینتون شد؟بهشتی انتقال دادین؟

اب دورش چقدر بود؟

یک نوار بهداشتی بذار ، راه برو هی سرفه کن اگر خیس شد کیسه آبه

فک کنم عفونته چون منم اینجوری بودم الان چند روزه پماد استفاده میکنم

منم همینطور بودم نشتی بود الان بستری هستم حتما برو بیمارستان آب بچت نره خدایی نکرده

منم دارم فک کنم اینا ترشحاته

سوال های مرتبط