۵ پاسخ

قمقمه بیبی لند
خیلی خوبه

پینو. خیلی راحت میخوره دوسش داره😂

تصویر

بطری اب نی دار گرفتم خیلی راحته بیرونم میبرمش خونه هم همیشه اب جوشیده داره و‌توی یخجاله

من‌برندtwisshakeگرفتم

من از لیوان سرویس غذاش استفاده میکنم
سیلیکونی‌
خیلی عااالیه

سوال های مرتبط