ان شالله برسیم...🤲
می رسیم✌️ منم خیلی وقتا فکرای منفی میاد تو ذهنم و همین چیزا گذر این دوران رو سخت میکنه... مطمئنم یه روزی با خودمون میگیم چقدر زود گذشت کاش بیشتر استفاده میکردم....
همینکه یکم شل کنی و بزنی به در بیخیالی خودش خیلی تاثیر گذاره😉
هم زود تر می گذره و هم احتمالا خوش بگذره😁😁😁
برای همه به خیر بگذره ان شاءالله
به حق امیرالمومنین در این روز مبارک 🌱💚✨🫶🏻
عزیزم همه مون میرسیم انشالا 💚💚💚
فقط فکرای مثبت
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایتها و سیسمونی فروشیهای خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترینها رو واسه تودلیهامون فراهم کنیم
😊
هر چی هم خودم در مورش تحقیق میکنم برای خرید که چی رو از چه برندی بخرم، اونجا میذارم که مامانا استفاده کنن
آیدی کانال:
@ninisismooni
حالا چرا ۳۷؟
الهی امین عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.