منم همینجور دوست دارم زود برسم به هفته سی
هیچکدوم زود نمیگذره والا
من رسیدم عزیزم انقد دیر میگذره بخدا کی تاحالا تو هفته ۳۰ گیر کردم
کلن همه هفته ها دیرر میگذره
منممم فقط میخام برسم ب۳۰
واای نه هرچی میری جلوتر اصلا نمیگذره
پنج ماهگی فقط زودگذشت برام
6م ک نمیره اصلا🤧🤦🏻♀️
این هفته که داره دیر میگذره به نظرمن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.