۲ پاسخ

منم این ماه تموم. نمیشه برم آنومالی خسته شدم از استرس و ببینم دکتر چی میگه و دلم برای نینیم تنگ شده میخرم ببینمش

ازاین به بعدش خیلی زود میره

سوال های مرتبط

مامان دلماه♥️ مامان دلماه♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی