تو بارداری پیتزا هفته ای یکبار زیاده؟
خیلی دوس دارم دس خودم نیس🥲

۱۰ پاسخ

من همش میخورم

من خیلی دوست دارم نمیدونم خوبه یا نه

نه مشکلی نداره اگه خونگی باشه من کالباس هاداگ خونگی میخرم با گوشت گاوی یا گوشت مرغ پیتزا درست میکنم پنیر پیتزام یادت باشه همیشه موزارلا استفاده کنی

من تو بارداری خداروشکر از پنیر پیتزا متنفر شدم،هرچند خونگی خودم پیتزا درست میکردم اما از اول هیچی نخوردم

خودت درست کن ک سالم باشه

من دوست دارم ولی میدونم بخرم دو سه تیکه شو بیشتر نمیتونم بخورم😂🤦🏻‍♀️

خودت درست کن تو خونه

نه با مرغ درست کن چیزی نمیشه

من تو بارداری از پیتزا متنفر شدم یبارم نخوردم

اگه خودت درست میکنی بخور ضرری نداره

سوال های مرتبط