۶ پاسخ

من میگم ب ۳۰ هفته برسم خدایی نکرده زایمان زودرس شدمم حداقل بچم بمونه
ولی خدا بخواد ان شاءالله هممون ب وقتش ب سلامتی زایمان کنیم

۳۰ رو ول کن من الان به شدت تو کف هفته ۳۷ مد😭😭

منم منم دیگه میگم بیشتر راه بارداری رو رفتم 😂😂

من تو۳۳هفته گیر کردم😁🤦‍♀️

🥺همیشه حساب میکنم کی برسم سی هفته

چون دوست داریم زودتر بغلش بگیریم هفتمون هم امن شه

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی