من میگم ب ۳۰ هفته برسم خدایی نکرده زایمان زودرس شدمم حداقل بچم بمونه
ولی خدا بخواد ان شاءالله هممون ب وقتش ب سلامتی زایمان کنیم
۳۰ رو ول کن من الان به شدت تو کف هفته ۳۷ مد😭😭
منم منم دیگه میگم بیشتر راه بارداری رو رفتم 😂😂
من تو۳۳هفته گیر کردم😁🤦♀️
🥺همیشه حساب میکنم کی برسم سی هفته
چون دوست داریم زودتر بغلش بگیریم هفتمون هم امن شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.