سرکلاژ کردین
تا زایمان میمونه یا بعد چند وقت میرین برمیدارن؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

عزیزم میشه بگی چه داروهای استفاده کردی ماه اول باردار شدی لطفا؟؟؟

من سرکلاژم دکترم گفت اگه میخوای طبیعی زایمان کنی 36 باز میکنیم اگه سزارین اتاق عمل باز میکنیم چون سزارینم اتاق عمل باز میکنه

اگه قراره طبیعی زایمان کنی بعد از تموم شدن 37هفته بازش میکنن اگه سزارین هستی همزمان با عمل سزارین بازش میکنن

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان ني ني مامان ني ني هفته چهاردهم بارداری