عزیزم میشه بگی چه داروهای استفاده کردی ماه اول باردار شدی لطفا؟؟؟
من سرکلاژم دکترم گفت اگه میخوای طبیعی زایمان کنی 36 باز میکنیم اگه سزارین اتاق عمل باز میکنیم چون سزارینم اتاق عمل باز میکنه
اگه قراره طبیعی زایمان کنی بعد از تموم شدن 37هفته بازش میکنن اگه سزارین هستی همزمان با عمل سزارین بازش میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.