چند وقت به بار سونو میرین

۲ پاسخ

بستگی به شرایط خودت داره ولی معمولا یه بار برای تشکیل قلب میری یه بار آنتی یه بار آنومالی و آخرش هم یه بار برای وزنش باید بری

خود دکتر میگه دیگه نوبت بعدی و بستگی ب وضعیت خودت و نظر دکترت داره

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان مهدیس مامان مهدیس هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته پانزدهم بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام اول👶 مامان هدیه امام اول👶 هفته یازدهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی