سلام مامان سونو آنتی رو چند هفته میرین؟

۶ پاسخ

از ۱۱هفته تا۱۳هفته و۵روز وقت داری بهترین وقتش ۱۲هفته و۳روز هستش

12هفته و۲روز
البته از۱۱تا۱۳هفته میتونی بری اماهمون بهتره۱۲هفته و۲روزبری

من ۱۱ هفته و ۳ روز رفتم جنسیتو بهم نگفتن
شما از ۱۲ هفته به بعد برین اگه میخواین جنسیتم بفهمین

برا من ۱۲ هفته و ۲ روز بود رفتم

۱۲ هفته

۱۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم😍❤️ مامان دونه انارم😍❤️ هفته یازدهم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایمان و تودلی مامان ایمان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان آیهان‌🩵آبنبات🍭 مامان آیهان‌🩵آبنبات🍭 هفته چهاردهم بارداری
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری