مامانا سونو انتی رو چند هفته بریم خوبه؟

۳ پاسخ

من 13 هفته و 1روز دکترم برام نوشته هنوز نرفتم یه 7 رو دیگه میرم

۱۲هفته و ۳روز

۱۲هفته

سوال های مرتبط

مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان و رستا مامان شاهان و رستا هفته هفدهم بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی من مامان نی نی من هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته پانزدهم بارداری
مامان زینب و ریحانه مامان زینب و ریحانه ۵ ماهگی