سونو انتی کی بریم خوبه و قیمتش چند میشه

۷ پاسخ

ان تی من زنگ زدم گفت ۱۱۰۰ ازمایششم گفت ۱۱۰۰

سلام عزیزم از دوازده هفته میتونی بری
دوازده هفته و دو یا سه روز خوبه بری

من ۱۱ هفته و پنج روز رفتم هزینه سونو ۱۳۰۰ شد و آزمایش یک تومن

من ۱۲هفته ۲روز رفتم هزینشم دو میلیون و هفتصد و ازمایشمم یک میلیون و صد شد

از شروع هفته ۱۱ تا ۱۳ هفته و شش روز بهترین زمانشه ولی زمان دقیقشو دکتر بهت میگه من ۱۲ هفته و سه روز رفتم ۲ تومن سونو ان تی و یک میلیون و دویست آزمایش البته من دوقلو باردارم برای سونو ۴ تومن دادم

من ۱۱ هفته و ۶ روز رفتم قیمتش شد ۱۷۰۰

من به دکتر پیام دادم گفت ۱۱هفته ۶روز شروع میشه منم منظورم ۱۲هفته بشم برم

سوال های مرتبط

مامان ایمان و تودلی مامان ایمان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاهان و رستا مامان شاهان و رستا هفته هفدهم بارداری
مامان آراز و نینی مامان آراز و نینی هفته بیست‌ودوم بارداری