شما هرچن وقت میرین سنو؟؟

۴ پاسخ

هر وقت دکتر بگه
۸ هفته
۱۲ هفته
۱۸ هفته
بعدش فک کنم میره تا ازمایش قند ۲۴ هفته یا ۲۶ هفتس

هر هفته بخاطر طول سرویکس کوتاه و جفت پایین چون سابقه سقط بخاطر سرویکس کوتاه تو ۱۶ هفته هم دارم بخاطر همین دکترم گف ریسک نکن هی چک کن

هروقت نیاز باشه من الان ده هفته و شیش روزم یه بار رفتم برای قلب یه بارم مجدد چک قلب دیروزم رفتم برای سونو چون آزمایشگاه برگه سن بارداری برای سلفری میخواست

هروقت دکترم بگه !

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان دیانا خانم 🩷 مامان دیانا خانم 🩷 ۴ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان مبین مامان مبین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نهم بارداری
مامان هدیه امام اول👶 مامان هدیه امام اول👶 هفته یازدهم بارداری
مامان نور زندگیم🤰👼 مامان نور زندگیم🤰👼 هفته هشتم بارداری