خانومای هم هفته من شما کی میرین سنو انتی

۶ پاسخ

سلام من ۱۲ هفته و۴ روزم بود رفتم

من ک دکترم گفت ۱۶ ام یا ۱۷ ام برو..اونموقع میشه ۱۲ هفته و ۱ روز

من هروقت دکترم اجازه داد رفتم. یه هفته قبل از انتی حدودا سونو کرد و گفت چ روزی برم انتی بهتره
یه نفر توی ۱۳ هفته رفته بود انتی دکتر بهش گفته بود دیره نمیتونم جنسیت رو احتمال بدم

۱۳هفته و ۲روز برو به نظرم جنسیت حدودی مشخص میشه

من ۹ خرداد میشم ۱۲ هفته و ۳ روز
انشالله میرم

دکتر گفت ۱۷ خرداد بیا پیشم که به احتمال بنویسه برا سونو و آزمایش، الان ۱۰ هفته و ۲ روزمه

سوال های مرتبط

مامان دیانا خانم 🩷 مامان دیانا خانم 🩷 ۴ ماهگی
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی