سلام من ۱۲ هفته و۴ روزم بود رفتم
من ک دکترم گفت ۱۶ ام یا ۱۷ ام برو..اونموقع میشه ۱۲ هفته و ۱ روز
من هروقت دکترم اجازه داد رفتم. یه هفته قبل از انتی حدودا سونو کرد و گفت چ روزی برم انتی بهتره
یه نفر توی ۱۳ هفته رفته بود انتی دکتر بهش گفته بود دیره نمیتونم جنسیت رو احتمال بدم
۱۳هفته و ۲روز برو به نظرم جنسیت حدودی مشخص میشه
من ۹ خرداد میشم ۱۲ هفته و ۳ روز
انشالله میرم
دکتر گفت ۱۷ خرداد بیا پیشم که به احتمال بنویسه برا سونو و آزمایش، الان ۱۰ هفته و ۲ روزمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.