خانومای هم هفته من کی میرین برا ان تی؟؟
خودم ۲۱ ام میرم

۷ پاسخ

سلام خوبین خانم ها من یک سوال داشتم الان ۳۸ هفتمه دوروزه لکه بینی دارم به نظرتون خطرناک نیست کدومتون این جوری هستید؟

منم 21میرم روز شنبه🥹خیلی استرس دارم خیلیم کم اشتها شدم

خداکنه جنسیتو احتمال بدن😅🥰

منم 12هفته و سه روزم ک میشه 19 ام میرم

منم دکترم ۲۱ ام نوبت داده

من امروز میرم ،ایشالله که بری و همه چی عالی باشه 🫂

ان تی ک باید دوازده هفته اینا بری ۲۱برا آنومالیه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه💙 مامان معجزه💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی