۵ پاسخ

۱۵شهریور نوبت دارم

تهوعم كمترشده اما بعد ازصبحانه باز يكم اذيت ميشم ومعده درد دارم
دكترم ديروز گفت شنبه برو براى ان تى

درست میشع من ندارم نگران میشم 😕

من ک اصن علاعم ندارم، ۴شهریور نوبتمه

منم حالت تهوع و معده ام اذیتع سه روز دیگ نوبت دارم انشاءالله

سوال های مرتبط

مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ویکم بارداری