هم هفته های من چه علاعمی دارید ؟

کی میرین سنو قلب

تصویر
۷ پاسخ

منم ۶ ابان میرم سونو قلب که بشم ۸ هفته و ۳ روز و الان ۵ هفته و ۴ روزمه

من دیروز رفتم ۷ هفته و دو روز بودم

هفته 8

من الان اومدم از سونو قلب

شما چه علائمی داری عزیزم ؟

من فقط کمر درد و گاهی درد پریودی
ترشح و تهوع هم ندارم
سونو هم میخوام هروقت هشت هفته کامل شد برم که خیالم راحت باشه هی بگن نمیدونم کیسه زرده تشکیل نشده و فلان استرس می گیرم پس وقتی میرم که همه چی اوکی باشه

بی حال خسته بی‌خواب کسل از بوی غذا حالم بد میشه ی هفته دیگه

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری