هم هفته های من در چه حالییین😍🥰؟؟؟؟خوبیییین کی میرین سونو قلب ؟؟

۹ پاسخ

سلام عزیزم الهی شکر الهی شکر قلبش تشکیل شده بود خداروشکر 😍❤️

من شنبه میرم عزیزم ☺️حالت تهوع سرویسم کرد تو بد نیس

انشالله ۲۰ ام

من ۶هفته ۳روز بودم رفتم قلب تشکیل شده بود خداروشکر

من ۷هفته کامل شدم میرم

واای من رفتم سونو ساک بود جنین نبود توووش انقد دلم شور میزنه گف دوهفته دیگه بیاا🥲🥲🥲

راستی خانوما علائم چیا دارین من فقط کار کردنی کمر درد و شکم درد می‌گیرم

من ک گذاشتم خودم بعد ۱۶ آذر برم
نمیخوام استرس بگیرم

خدا بخواد فردا وقت گرفتم 🥲

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد