۹ پاسخ

من خیلی بی حالم حس میکنم فشارم رو 6 نمیتونم سر پا وایسم تهوع عم دارم ولی تا الان بالا نیاوردم

من خوابم میاد جوری که تقریبا به زور کارهام انجام میدم همیشه گشنمه اکثر مواقع هم معدم سنگینه و حالت ترش کردن دارم حالت تهوع عصر ها کم دارم

من اوایل دلم چیزای ترش میخواست ولی الان شدیید شیرینی

جالبه وقتی هم نمی‌خوابم انگار دوروز تموم خوابیدم سیرخوابم درحالی که نخوابیدم اصلا

من با هر وعده معدم ترش میکنه همش حس بالا اوردن دارم ولی بالا نمیارم😭یهو بدنم یخ میکنه یهو داغ میکنم ،اوایل انقد حالم بد نبود ک الان هست😑

علائمام خیلی کمتر شده 2.3روزه😐حس میکنم قبلا از استرس بوده

سلام بانو
من هفته م از شما پایین تره. علائمم مثل پریودیه. کمر درد و دل درده. همه ش حس میکنم الان پریود می‌شم.

من هیچی

من شبا خستم خوابم میاد تا میخوام بخوابم خوابم میپره عادی هستم طول روز زیاد سرپا موندنی کمردرد دارم

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نوراسادات🌸 مامان نوراسادات🌸 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته بیستم بارداری
مامان ریحانه💓🎀 مامان ریحانه💓🎀 ۶ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری