۱۱ پاسخ

هیییچی عزیزم

دل درد واحساس گرسنگی

خیلی کم حالت تهوع و خستگی زیاد انگار کوه کندم

هیچی فقط سینه درد

بعضی بارداری ها هیچ علائمی ندارد یعنی تا وقتی تاخیر نداشته باشی یا آزمایش یا بی بی نزنی اصلا متوجه نمیشی بعدشم معمولا علائم از ۶ هفته به بعد شروع میشه تازه واسه بعضیا نه همه

فقط کسلم بانفخ کمردردشکم دردکه میگیره ول میکنه

به نام خدا هیچی🤣فقط سرما خوردم شدید

درد سینه و گاهی بی اشتهایی و سرگیجه

کمر درد .گرفتگی عضلات،سینه درد وسنگینی سینه و نوکش برجسته تره،و دل درد ندارم ولی حس پریود شدن دارم

حالت تهوع سوزش معده بی حالی و خستگی

من شش هفتمه فقط بی اشتهام گاهی

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ریحانه💓🎀 مامان ریحانه💓🎀 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد