۳ پاسخ

من امروز ۱۶ ازادسازیم . صبح تست زدم مثبت شد رفتم ازمایش انشالله که مثبت واقعی بوده باشه. من پهلوم گهگاهی تیر میکشه و دیشب یکم زیر دلم تیر کشید.چند روزی م میشه که سر صبحی دهنم خیلی خشکه

من زدم علاعم خاصی نداشتم من یک درد خیلی کم زیر دل گاهی اونم

من‌مریض‌شدم

سوال های مرتبط