من بارداری قبلی تو هفته هشت رفتم که زود نرفته باشم از جوابش استرس بگیرم
اینبار هم إن شاءالله همون هفته هشت میرم
من الان هفته 5 ام میخوام هفته بعدی برم🙁
من ۵روز پیش فهمیدم تا ۲۰ اردیبهشت که میشم ۹هفته صبر میکنم
عزیزم تاپیکمو ج بده لطفا اگ میدونی🥺🥺
من هم هفته تو بودم رفتم تشکیل نشده بود فقط الکی ۳تومن دادم سونو گفت هشت هفته بیا
خودمم موندم کی برم
حتی هنوز سنو واسه کیسه انجام ندادم
من یه هفته میشه فهمیدم
ورفتم بهداشت بهم یه نسخه نوشت گفت برو سنو قلب و....
انجام بده بیا برات پرونده باز کنم بعد تاریخ ۱۳ اردیبهشت گفت برو یعنی ۸ هفته چن روز
من وقتی رفتم ۷ هفته و ۵ روزم بود و قلب تشکیل شده بود.
منفردا میرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.