بعد زایمان ابدو یا لیپو کردین؟؟
راضی بودین؟

۲ پاسخ

شماچی شدی؟خوبی ؟گفتی جگرخوردم خونریزی دارم

من نه ولی رفیقم آره اما خیلی درد کشید اوف نگم کلان عذاب بود عذاب وقتی چند روز پیشش بودم اوایل واقعا پشیمون شده بود از اینکار یعنی مرگ واقعی به چشم میبینی ضرب المثل این عمل

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری