چیشد؟؟؟؟کیسه اب بود؟؟؟
برو سریع بیمارستان کیسه ابته تا صبح واینستی برو
برو زایشگاه تست آمینو شور بده
امروز یه خانمی بود میگفت اول چند قطره چند قطره دفع کرده حالیش نشد
بعد یه شب بیشتر شد رفت زایشگاه دیدن آره کیسه آب سوراخ شده چون هفته اش پایین بود بستری ش کردن
به نظرم ریسک نکن
یعنی زیرت خیس بود؟
شورتت عوض کن چندتا دستمال بزار راه برو چند بار سرفه کن اگر خیس نشد کیسه آب نیست
عزیزم میگن باید خودتو خشک کنی پد تمیز بذاری و یکم راه بری و سرفه کنی ببینی خیس میشه یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.