۲ پاسخ

احتمالا دچار عفونت شده بخاطر کثیفی

یه پماد های کوچولو استریل چشمی هست دارو خونه ها دارند، البته حتما با دکتر مشورت کنین
بالای خط مژه یا گوشه ی چشم بچم میزدم از حرارت بدن آروم آب می شد و می رفت توی چشمش و بعد چند بار استفاده خوب شد
البته انگار چشم رو می سورونه یکم چون بعدش بچم همش دستش رو می برد سمت چشمش

یه چشم پسرم غی میکرد یکم هم ملتهب بود بهداشت گفت با آب و پنبه بشور منم هروز ۳بار میشوستم خدارو شکر خوب شد

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی