مامانا راسته میگن شیرخشک شماره ۲ سخت گیر میاد ؟!

۶ پاسخ

والا خواهر هر شماره ای که ما میخوایم گیر نمیاد. تا الان یک نبود.. الان میری میگن ۱ هست ۲ نیس ۳ هم هست. بعدا میسه ۳ نیس

من از وقتی شیر شماره دو میدم یبوست وحشتناک شده الان براش شیرخشک یا رانه ای گرفتم از این جلد زردا احساس میکنم یکم بهتره ولی هنوزم شکمش نفخ داره گرمیچر هم بهش میدم ی قطره دیگم خریدم بهش دادم فایده نداشت

اره منم پیدا نکردم میخوام تغیرش بدم 🥲

اره ما پیدا نمی کنیم

بعضی مارکا اره قبلا من برای پسر بزرگه پیدا نمی‌کردم و هر وقت گیر نمی‌اومد مارک دیگه میدادم دکترش می‌گفت مهم نیس چون گوارشش کامله همه شیر خشکا مثل همن

نه نشنیدم

سوال های مرتبط