من میخواستم انجام بدم، دکترمم اوکی بودن باهاش. اما فرایند شروع زایمان باید طبیعی باشه که خب من تا امروز دردم نگرفت اصلا، برای همین دیگه باید باز سزارین بشم.
خیلی ریسکه میگن.هردکتری قبول نمیکنه.بایدرضایت بدی هراتفاقی افتادباخودت
دکترا راحت راضی نمیشن
باید بری پیش ماما
ماما هم هزینه خودش رو میگیره
دکتر هم هزینشو میگیره
خیلی هزینه میشه اینجور
اگه فمیدی به ما هم بگو خواهر
چی هست ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.