کسی اینجا ویبک انجام داده-؟ راضی بودین ؟



زایمان بارداری ‌

۵ پاسخ

من میخواستم انجام بدم، دکترمم اوکی بودن باهاش. اما فرایند شروع زایمان باید طبیعی باشه که خب من تا امروز دردم نگرفت اصلا، برای همین دیگه باید باز سزارین بشم.

خیلی ریسکه میگن.هردکتری قبول نمیکنه.بایدرضایت بدی هراتفاقی افتادباخودت

دکترا راحت راضی نمیشن
باید بری پیش ماما
ماما هم هزینه خودش رو میگیره
دکتر هم هزینشو میگیره
خیلی هزینه میشه اینجور

اگه فمیدی به ما هم بگو خواهر

چی هست ؟؟

سوال های مرتبط