۶ پاسخ

پدی لاکت خوبه، کته، سیب زمینی و هویچ، مایعاتم بهش زیاد بده

هویج کته سیب آبپز موز
محلول او آر اس بده ک آب بدنش خشک نشع

پدی لاکت
کپسول
yomogi
خالی کن روی دوقاشق ماست بهش بده برای اسهاله خیلی خوبه

اگه میخوای خیلی زود زود جواب بدی
لوپرامید هر ۸ ساعت ۳ میل
کیدی لاکت زینک دار روزی ۲ تا
پدی لاکت هر ۶ ساعت ی قطره چکون

پدی لاکت خوبه محلول وانلایت بگیر برا جلوگیری از کم آبی بدن

پسرمن از ۷م این ماه اسهاله هست همش دیگ آخرش بردم دکتر اصلا فرق نکرده طوری سوخته که نمیزارع بشورمش گریه می‌کنه نمیزارع کرم بزنم حتی نمیشینه

سوال های مرتبط

مامان پسرِ قصه ها🤍 مامان پسرِ قصه ها🤍 ۱ سالگی
مامان ایدا و پویان مامان ایدا و پویان ۱۴ ماهگی