۶ پاسخ

چون خردادیه عزیزم مودیه😐

منم تا میرم سنو ول میخوره 😂

چون اونجا که میری بهت میگن چیزایی که بچه رو به حرکت میندازه بخوری
همینجا تو خونه بخور اول امتحان کن اگه نشد برو

اخ شیطون بلا

دقیقا برا منم اون روز اتفاق افتاد برام سرم گذاشتن بعد ان اس تی گرفتن قشنگ داشت شکممو جر میدادی دخترامون خیلی لوس تشریف دارن

شیطونه گولت میزنه🤣

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد