۳ پاسخ

اگه تخمک ت دیر آزاد شده باشه ممکنه
آخرین بار کی علائم تخمک گذاری داشتی؟

اگر تنبلی تخمدان داری صبر کن چون یک نفر بود همینطوری، بعد بیست روز آزمایش مثبت شده بود

دباره یک جای دیگه برو ازمایش انشاالاه بارداری

سوال های مرتبط