بارداری شیمیایی تجربه کردم
دیگه اقدام نکنیم ؟

۸ پاسخ

منم ماه پیش شیمیایی بودم نه اقدام کن من کردم

زیر جواب ازمایش بتات هم گفتم قبلا
منم اسفند ماه اینجوری شدم
واسه من۷۵بود
اولش لکه قهوه دو روز خونریزی و تا ۱۵روز لکه قهوه ای بود

نه عزیزم منم ماه پیش مثل شما بارداری شیمیایی داشتم دکترم گفت اقدام کن

ن بعد شیمیایی اشکالی نداره بازم تو اقدام باشی خودتونم تقویت کنین بعضی وقتا از بی کیفیتی تخمک ویا اسپرم زیر 5هفته سقط میشه نگرانی نداره قوی تر از ماه های پیش برو جلو

بارداری شيميايي یعنی چی؟

بارداری شیمیایی چه طوریه ؟

ولی خودتون تقویت کنین

اقدام کن چرا نکنی

سوال های مرتبط

مامان مامان فاطیما مامان مامان فاطیما هفته دوازدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری