دوستان بارداری شیمیایی یعنی چی؟

۲ پاسخ

من بارداری شیمیایی داشتم ۸ ماه پیش
یعنی جنین تا لب لانه گزینی میره ولی چون اسپرم یا تخمک ضعیفه خودشو نمیگیره میوفته خودش من بعد ۶ روز تاخیر با آزمایش و تست مثبت پریود شدم

یعنی با دارو امپول باردار شدی پوچ بودع

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شیرکوچولو🦁 مامان شیرکوچولو🦁 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری