چرا بخوای همچین کار اشتباهی کنی؟
بارداری شیمیایی یعنی جنین خودش مشکل داره که بدن داره دفعش میکنه بعد تو بخوای به زور نگهش داری یه بچه مشکل دار بشه؟
ن اصلا استفاده نکن من اینجوری بودم یکهفته شیاف گذاشتم ک نتیجه اش سقط شد وباعث سینه درد شدید شد رفتم سنوی سینه ک گفت ی کیست در اومده توی سینه ی راست رفام دکتر بهم گفت استروژن و پروستروژن توی بدنت خیلی رفته بالا و باعث کیست سینه ت شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.