کسی بوده بارداری شیمیایی و با پروژسترون نگه داشته ؟

۲ پاسخ

چرا بخوای همچین کار اشتباهی کنی؟
بارداری شیمیایی یعنی جنین خودش مشکل داره که بدن داره دفعش میکنه بعد تو بخوای به زور نگهش داری یه بچه مشکل دار بشه؟

ن اصلا استفاده نکن من اینجوری بودم یکهفته شیاف گذاشتم ک نتیجه اش سقط شد وباعث سینه درد شدید شد رفتم سنوی سینه ک گفت ی کیست در اومده توی سینه ی راست رفام دکتر بهم گفت استروژن و پروستروژن توی بدنت خیلی رفته بالا و باعث کیست سینه ت شده

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری