۳ پاسخ

ن عزیزم بارداری شیمیایی من داشتم اولش بتا کم میره بالا بعدش دیگ میاد پایین پریود میشی
تو خداروشکر قلب بچتم تشکیل شده اصلا ب این چیزا فکر نکن ب امید خدا برات میمونه هماتومی ام ک داری اکثرا همه دارن اصلا توفکرش نرو تو فقط استراحت کن آبجی❤️

نه عزیزم
وقتی لانه گزینی انجام میشه و قلب تشکیل میشه دیگه بارداری شیمیایی نیست
سقط حساب میشه
تو بارداری شیمایی اصلا فرآیند لانه گزینی کانل نمیشه که جنین و قلب تشکیل بشه

نه عزیزم توی بارداری شیمیایی اصلا جنین و قلب وجود نداره

سوال های مرتبط

مامان شیرکوچولو🦁 مامان شیرکوچولو🦁 هفته بیست‌ویکم بارداری