۴ پاسخ

اگر خونریزی در حد پریود هست آره ممکنه بارداری شیمیایی باشه ولی اصلی ترین علامت کاهش بتاست

سریع برو دکتر دوستم همینجوری بود خونریزی شدید داشت هماتوم بود

دوباره بتا بده اگر اومده پایین بله بارداری پایان یافته

دوباره تیتر بده شاید هماتوم بوده

سوال های مرتبط

مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخترخانوم🩷 مامان دخترخانوم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری