ماماناخوبین میتونید برام این ازمایش بگین

تصویر
۲ پاسخ

یکم کم خونی عزیزم

wbc بالا رفتنش توی باردااری طبیعیه
ی کم خونی جزئی داری
قرص آهنو مصرف کن

سوال های مرتبط

مامان ستین قلب مامان مامان ستین قلب مامان ۱۱ ماهگی
مامان پسری‌ودختری 🧿 مامان پسری‌ودختری 🧿 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا 🩷 مامان هدیه خدا 🩷 روزهای ابتدایی تولد