چندتا سونوی‌ واجب داریم بریم شماها بجز ۱۸ و ۲۲هفتگی باز رفتین

۵ پاسخ

سونو هایی ک من رفتم
۸ هفته قلب
۱۲ انتی
۱۸ انومالی
32 رشد(بریچ بود )
37 رشد (سفالیک شد)

من 6هفته
12
18
27
33
الان باید 38برم چون ببینیم سفالیک شده یا نه

18 28 32 36

آره من چندین بار سونو رشد رفتم تا الان

بعد سونو انومالی ۱۸ هفته
دیگ سونویی نیس تا ۳۲ هفته اینا سونو رشد

سوال های مرتبط

مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 روزهای ابتدایی تولد