۴ پاسخ

من الان گیگوز میدم خوب میخوره اما ریزه است

منظورتون سیمیلاک کامفورته؟
برای حساسیت ب پروتیین گاویه؟
دکتر ب پسرم نان الترا داد نخورد
الان باز اپتامیل پپتی داده اونم بزور میخوره
نمیدونم چکارکنم

پسر من که خیلی دوست داره البته چون عدم جذب لاکتوز داشت دکتر گفت تنها شیر خشکیه که میتونه بخوره

من میکردم زیادی وزن داد عوض کردم بچه تپل کلا تو همه‌چیز تنبل میشه پس بزرگه تپله و کم تحرک دوسندارم بچه پر جنب و جوش دوسدارم

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی