کیا اهل مشهدن اینجا میشه بگین یه سوال داشتم لطفا

۹ پاسخ

من خرید داشتم ازشون عزیزم ولی هرچی میزارن تو پیج و کانالشون زمین تا آسمون فرق داره مثلاچیزای خیلی قشنگو اصلا من ندیدم بزارن تو کانالشون،یا رفتم اونجا خرید کنم بیست تیکه هارو اصلا کارتنشو باز نمیکنن نگاه کنی جنس لباس چجوریه قد لباس چجوریه،با اینکه در جعبه هاشونم بازن دیگ
تنها چیزی که من خریدم از اونجا و قیمتش خوب بود لباس بود بقیه وسایلش به نظر من گرون تر از بقیه جاها بود

اره عزیزم من خرید داشتم ولی ن خیلی زیاد اما بد نبوده خداییش هم قیمتاش هم کیفیت کاراش

جانم؟

جانم عزیزم

بفرما گل

جان بگو

بگووو

من🥰🥰

جانم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ ماهگی